KEMPEN CELIK DUIT INTERNET

Friday, May 7, 2010

Dapatkan E-book 10 sample Rancangan Pernigaan dari saya (RM30)

Ebook Rancangan Perniagaan seperti perniagaan restoran,dobi, ceNdawan,menternak burung puyuh, menternak kambing, mengendalikan ladang sayuran, menternak ikan keli, perniagaan percetakan, salun kecantikan dan perniagaan memproses makanan ringan.Sila buat bayaran ke akaun maybank2u.com sy di 114105238405 dan sila email kepada saya bukti pembayaran samada melalui maybank2u atau sistem bank online lain. cash deposit (sila scan slip urusan deposit) dan email ke aijay2907@gmail.com.Setelah selesai, sms saya dan beritahu saya tarikh,masa pembayaran dan melalui bank mana, serta cara apa (bank transfer atau cash deposit). Sila berikan email anda untuk saya kirimkan e-book tersebut. Sekian, selamat mencuba.